เวลาทำการ: จันทร์-ศุกร์ เวลา 09:00-17:30 น.

!!   รู้ลึก  รู้จริง เรื่องเครื่องมือทดสอบวัสดุ  !  ยืน 1 เรื่องมาตรฐานการให้บริการ   

รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting
หมวดหมู่สินค้า: Pavement Testing Equipment
เพื่อจำลองการขนย้ายยานพาหนะหนักบนโครงสร้างทางเท้าบนส่วนบรรทุกเต็มที่ 6.6 เมตร ด้วยอัตราการบรรทุกเพลาที่น่าทึ่งถึง 6,000 เพลาต่อชั่วโมง ภายใต้สภาวะที่มีการควบคุมอย่างเต็มที่ Pave®MLS66 ช่วยให้สามารถทดสอบทางเท้าและประเมินประสิทธิภาพได้ในเวลาอันสั้นมาก เมื่อเทียบกับสถานที่ทดสอบภายใต้การจราจรปกติและโดยอุปกรณ์อื่น ๆ
*ราคาอาจมีการเปลี่ยนแปลงตามอัตราแลกเปลี่ยน โปรดสอบถาม Line : @siamintercorp

แท็ก:

21 กุมภาพันธ์ 2567

ผู้ชม 193 ผู้ชม

Overview

The full-scale Pave®MLS66 has the advantage that it can test the full depth of in-service pavements and it is small enough to limit lane occupancy on in-service roads. It is also versatile and manoeuvrable under its own power.

The trafficking is: uni-directional and simulates real truck loading to serve as a basis for theoretical modelling.

The maximum load on each set of dual wheels is 7.5tons (75kN) at maximum speed of 6 m/s (nominally 22kph), when 6 000 axle loads are being applied per hour by the 6 bogie carriages. Lateral movement of the device for simulating wander can be applied.

The Pave®MLS66 is driven by contactless linear induction motors, LIMs, requiring no gearbox thus no wear or fatigue of the drive system.

Benefits

The full-scale Pave®MLS66 have attributes that make them excellent tools for APT application, putting them in a class of their own. This includes:
  • Speed of travel of the bogies ? 6 carriage Bogies
  • Number of load applications per day ? upto 6000
  • Size of load
  • Assistance with long-term management of toll road pavements
  • Mobility and Cost ? which makes them ideal for field and fixed site laboratory applications both in research and for proof testing!
  • The MLS66 is designed for testing a longer trial section upto 6.6 meters




In the laboratory

The full-scale MLS’ have attributes that make them excellent tools for APT application, putting them in a class of their own. This includes:

  • Establishment of Transfer Functions for new pavement materials and layer systems in terms of a variety of failure modes
  • Pre-screening and ranking of full scale APT matrices prior to commencing full scale tests, in order to improve efficiency and cost-effectiveness
  • Development of acceptance criteria for mechanical tests for both mix designs and quality control testing, based on performance properties

 In the field

  • Analysis of residual life of existing pavements, as well as rutting potential, in conjunction with GPR and SASW
  • Development of acceptance criteria in terms of rutting for newly constructed asphalt
  • Steps towards Performance Guarantee of newly constructed asphalt pavements
  • Assistance with long-term management of toll road pavements
  • The MMLS3 has many supplementary components in aiding an APT test which are all to be found in the MMLS3 brochure along with the in depth details of the MMLS3.
  • The supplementary components help in the following:
    • Environment control of the test section according to the users’ need
    • Laboratory or field testing
    • Data capturing for rutting and stiffness

Product Brochure

Engine by shopup.com