เวลาทำการ: จันทร์-ศุกร์ เวลา 09:00-17:30 น.

!!   รู้ลึก  รู้จริง เรื่องเครื่องมือทดสอบวัสดุ  !  ยืน 1 เรื่องมาตรฐานการให้บริการ   

ภาษา :

สอบถามข้อมูลสินค้า/ข้อมูลเพิ่มเติม เลือกเมนู CONTACT US

รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting (SIT863) รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting (SIT863) รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting (SIT863) รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting (SIT863) รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting (SIT863) รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave MLS66) ยี่ห้อ PaveTesting (SIT863)
หมวดหมู่สินค้า: Pavement Testing Equipment
เพื่อจำลองการขนย้ายยานพาหนะหนักบนโครงสร้างทางเท้าบนส่วนบรรทุกเต็มที่ 6.6 เมตร ด้วยอัตราการบรรทุกเพลาที่น่าทึ่งถึง 6,000 เพลาต่อชั่วโมง ภายใต้สภาวะที่มีการควบคุมอย่างเต็มที่ Pave®MLS66 ช่วยให้สามารถทดสอบทางเท้าและประเมินประสิทธิภาพได้ในเวลาอันสั้นมาก เมื่อเทียบกับสถานที่ทดสอบภายใต้การจราจรปกติและโดยอุปกรณ์อื่น ๆ
*ราคาอาจมีการเปลี่ยนแปลงตามอัตราแลกเปลี่ยน โปรดสอบถาม Line : @siamintercorp

แท็ก:

16 ตุลาคม 2568

ผู้ชม 847 ผู้ชม

Overview

The full-scale Pave®MLS66 has the advantage that it can test the full depth of in-service pavements and it is small enough to limit lane occupancy on in-service roads. It is also versatile and manoeuvrable under its own power.

The trafficking is: uni-directional and simulates real truck loading to serve as a basis for theoretical modelling.

The maximum load on each set of dual wheels is 7.5tons (75kN) at maximum speed of 6 m/s (nominally 22kph), when 6 000 axle loads are being applied per hour by the 6 bogie carriages. Lateral movement of the device for simulating wander can be applied.

The Pave®MLS66 is driven by contactless linear induction motors, LIMs, requiring no gearbox thus no wear or fatigue of the drive system.

Benefits

The full-scale Pave®MLS66 have attributes that make them excellent tools for APT application, putting them in a class of their own. This includes:
  • Speed of travel of the bogies ? 6 carriage Bogies
  • Number of load applications per day ? upto 6000
  • Size of load
  • Assistance with long-term management of toll road pavements
  • Mobility and Cost ? which makes them ideal for field and fixed site laboratory applications both in research and for proof testing!
  • The MLS66 is designed for testing a longer trial section upto 6.6 meters




In the laboratory

The full-scale MLS’ have attributes that make them excellent tools for APT application, putting them in a class of their own. This includes:

  • Establishment of Transfer Functions for new pavement materials and layer systems in terms of a variety of failure modes
  • Pre-screening and ranking of full scale APT matrices prior to commencing full scale tests, in order to improve efficiency and cost-effectiveness
  • Development of acceptance criteria for mechanical tests for both mix designs and quality control testing, based on performance properties

 In the field

  • Analysis of residual life of existing pavements, as well as rutting potential, in conjunction with GPR and SASW
  • Development of acceptance criteria in terms of rutting for newly constructed asphalt
  • Steps towards Performance Guarantee of newly constructed asphalt pavements
  • Assistance with long-term management of toll road pavements
  • The MMLS3 has many supplementary components in aiding an APT test which are all to be found in the MMLS3 brochure along with the in depth details of the MMLS3.
  • The supplementary components help in the following:
    • Environment control of the test section according to the users’ need
    • Laboratory or field testing
    • Data capturing for rutting and stiffness

Product Brochure


Engine by shopup.com