เวลาทำการ: จันทร์-ศุกร์ เวลา 09:00-17:30 น.

!!   รู้ลึก  รู้จริง เรื่องเครื่องมือทดสอบวัสดุ  !  ยืน 1 เรื่องมาตรฐานการให้บริการ   

รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS11) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS11) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS11) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS11) ยี่ห้อ PaveTesting รถสำรวจสภาพโครงสร้างชั้นทางด้วยตุ้มน้ำหนักกระแทก (Pave®MLS11) ยี่ห้อ PaveTesting
หมวดหมู่สินค้า: Pavement Testing Equipment
เครื่องวัดการเบี่ยงเบนน้ำหนักตกแบบพกพา (LWD) ที่ผลิตโดย PaveTesting เป็นเครื่องมือที่ใช้ในการวัดการเสียรูปของชั้นทางโดยการวัดการเบี่ยงเบนของพื้นผิวถนนภายใต้โหลดแบบไดนามิก
*ราคาอาจมีการเปลี่ยนแปลงตามอัตราแลกเปลี่ยน โปรดสอบถาม Line : @siamintercorp

แท็ก:

21 กุมภาพันธ์ 2567

ผู้ชม 214 ผู้ชม

Benefits

Developed as a tool for studying pavement performance. It supplements full-scale APT equipment and thereby reduces the overall cost of Accelerated pavement testing.
  • Prescreen specific pavement compositions
  • Evaluate performance of asphalt under wet trafficking
  • Evaluate performance of asphalt under high temperature trafficking
  • Investigate the impact of speed on performance of asphalt
  • Investigate fatigue of asphalt
  • Explore failure mechanisms
  • Evaluate asphalt designs and performance prior to and after construction
  • The MMLS3 can be applied in the laboratory and in the field
The application of the Pave®MLS11 has expanded world-wide and it is being used more and more by pavement engineers and technologists. In this regard.

In the laboratory

The full-scale MLS’ have attributes that make them excellent tools for APT application, putting them in a class of their own. This includes:
  • Establishment of Transfer Functions for new pavement materials and layer systems in terms of a variety of failure modes
  • Pre-screening and ranking of full scale APT matrices prior to commencing full scale tests, in order to improve efficiency and cost-effectiveness
  • Development of acceptance criteria for mechanical tests for both mix designs and quality control testing, based on performance properties

In the field

  • Analysis of residual life of existing pavements, as well as rutting potential, in conjunction with GPR and SASW
  • Development of acceptance criteria in terms of rutting for newly constructed asphalt
  • Steps towards Performance Guarantee of newly constructed asphalt pavements
  • Assistance with long-term management of toll road pavements
  • The MMLS3 has many supplementary components in aiding an APT test which are all to be found in the MMLS3 brochure along with the in depth details of the MMLS3.
  • The supplementary components help in the following:Environment control of the test section according to the users’ needLaboratory or field testingData capturing for rutting and stiffness

 Product Brochure

Engine by shopup.com